Så härligt!

2010-10-07 @ 21:37:47



Det är så härligt att ha sin son på bröstet. Nu får han komma ut några timmar varje dag. :) Som jag har längtat! Imorgon blir det av igen! :)

Ska hälsa på min farmor imorgon också. Hon ligger inne i Lund. Hon har blivit opererad idag. Någon shunt i huvudet eller vad det var. Har inte träffat henne på länge, så det ska bli roligt. Kanske kan visa henne några bilder på Rasmus om hon orkar.

Sedan händer det lite andra saker imorgon också, men det får ni veta imorgon. ;) Nu ska jag fortsätta att titta på CIS på 5:an. :)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Oj vilken pers ni måste gå igenom med en sån förtidigt född hemma, när föddes han? Och när va han beräknad? (Hinner inte läsa igenom just nu för har en vild snart tvåårin hemma) ;)

2010-10-08 @ 06:18:18
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback