Rasmus flyttad :)

2010-10-15 @ 13:44:48

Rasmus ligger numer inte på intensivvårdsavdelningen på neonatal, utan ligger på tillväxtavdelningen på neonatal. :) Han har mått så bra och varit stabil ända sedan födslen, utan några större bakslag. Så nu blev han flyttad till tillväxtavdelningen, där han ska ligga och växa till sig. :) Det är så roligt att det bara går framåt för vår lilla pojke. Vi får säkert ta hem honom när vi minst anar det. :) Men då får vi ha hemsjukvård istället. Men det gör inget. Bara han får komma hem och vara tillsammans med sin familj, istället för att ligga på sjukhus. Jag hoppas att han får komma hem innan jul, så han får fira sin första jul tillsammans med familj och släkt!


Mamma och Pappa är så stolta över dig gubben!
Du har hela tiden visat att du är en stark kille, och nu har du visat det ännu mer!
Vi Älskar Dig!


Kommentarer
Postat av: Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt.

Hej! Kul du är med. Öka din chans genom att lägga in bilden och länka.



Tack för du gillar min blogg. Jag lägger till dej på bloglovin alldeles strax måste ju få se er resa och även läsa allt som hänt. Hinner tyvärr inte just nu. kram tjejen

2010-10-15 @ 13:57:37
URL: http://forvandling.blogg.se/
Postat av: Marre

Gud vad kul :) . Är verkligen glad för eran skull. Det går framåt så in i. Skönt att han inte behöver vara på intensiven mer utan kommit till tillväxt avdelningen.. Visst är han en stark liten sötnos? =) . Han märker på er att ni är starka gumman och det gör han stark även om ni kan bryta ihop när som helst så ser han att ni är starka . Kämpar ni kämpar han. =) . Är verkligen glad för eran skull. SOm du sa ni kommer få hem honom när ni minst anar det. Och jag tror han kommer hem innan jul så ni kan fira jul hemma med släkt och familj.



Din dröm är sann du har en jätte söt son sen blir din dröm ännu mer sann när han kommer hem till er då ni kan få pyssla om hon dygnet runt.



Du är en helt enastående mor och Lars är en helt enastående far. Ni klarar detta tillsammans gumman . Och du vet om att de som är dina sanna vänner finns för dig oavsett vad. Bara du vet vilka det är ;)..



Rasmus : Fortsätt vara stark för din mamma och pappas skull även släkten. Din mammas vänner finns för er . Och fortsätt vara stark. Vi alla älskar dig Rasmus glöm ej de. =) .



Therese. Älskar dig min prinsessa är verkligen glad för din skull finns inga ord för hur glad jag är. Världens underbaraste mamma är du. Var rädd om Lars och Rasmus men det vet jag att du redan är . =)



Älskar er Glöm ALDRIG de =)

2010-10-15 @ 14:03:55
URL: http://marrehansen.blogspot.com
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Gravid

Snart kommer han att komma hem och ni slipper att vara på sjukhus <3 Längtar tills man får träffa honom!

2010-10-15 @ 15:29:05
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: Jeanette

gud vad söt han e..

:)

2010-10-15 @ 21:15:56
URL: http://jeanettem.blogg.se/
Postat av: Becca & baby

Gud så vacker han är! Blir helt glad i kroppen när jag ser att det går så bra för honom trots att han är född så tidigt.



Kram och lycka till i framtiden med!

2010-10-15 @ 23:19:40
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback