Beautiful Blogg Award!

2010-11-01 @ 12:51:45

Har fått min allra första Blogg Award! :) Jag fick denna av Nina.
Tack så mycket Nina! Vet inte riktgt varför jag fick den, men det är alltid trevligt och jag blev riktigt glad!



Detta innebär att jag ska ge denna Beautiful Blogger Award till 7 andra personer. Och här kommer dem:

  1. Twiggzy
  2. Tuula
  3. Maria (Meino)
  4. Micha
  5. Nathalie
  6. Michelle
  7. Jessica
Jag ska även skriva 7 sanningar om mig själv. Och detta är det svåraste av allt.

  1. Jag hade en jobbig skolgång.
  2. Det bästa som hänt mig är min älskling Lars och vår Son Rasmus
  3. Min favorit"drog" är Kaffe. Kan inte leva utan kaffe.
  4. Jag har världens bästa vänner.
  5. Jag har gjort en ögonoperation när jag var 18. Opererade bort min skelögdhet.
  6. Jag önskar att jag hade varit en starkare person. (Tänka mer på mig själv än alla andra runt omkring mig)
  7. Tog mig 3 uppskrivningar och 4 uppkörningar för att klara mitt körkort. Sedan 25.000 :- fattigare. Har den 9/3-2011 haft det i 6 år :)

Kommentarer
Postat av: jessica

åhhhh fan vad gullig du är:):) ska kopiera denna blogg award på min blogg imorrn:) kram

2010-11-01 @ 21:45:20
Postat av: nathalie

tack, men va betyder detta? ja fattar noll hehehe!

2010-11-05 @ 23:27:38
URL: http://familjensprinchorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback