Uppe med tuppen idag.

2010-03-09 @ 07:58:33

Gick upp samtidigt som älsklingen idag. Egentligen hade jag kunnat sova typ 1 timme till, men jag ville hålla min älskling sällskap innan han skulle iväg på praktiken. Jag träffar ju inte honom förrän i eftermiddag när han kommer hem igen. Jag är ju inte  hemma när han har lunch. Tror inte jag hinner det i alla fall. Ska ju till Eslöv och fixa en massa ärenden. Vilket fick mig att tänka på att jag måste packa lite saker. Dels ta med mig papper som jag ska ha med mig till arbetsförmedlingen, packa ner Dennis handskar i hans väska och lite så. Men det kommer säkert gå bra. Bussen till Eslöv går ju inte förrän 9:42. :)

Idag är det kallt ute, men jag hoppas att det blir varmare fram emot dagen. När jag kommer hem hade jag tänkt att jag skulle städa undan och diska lite innan älsklingen kommer hem. Om jag är hemma innan han komme hem, men det tror jag nog att han är. :) Sedan ska jag nog se till så att jag kan baka någon god kaka till imorgon då min Cezilia äntligen kommer hit på kaffe. :) Men vad det blir säger jag inte, det får bli en överraskning. :P

Ska ringa ett samtal ikväll, om jag vågar. Men jag tror nog det ska gå bra. Jag vet bara inte vad jag ska säga, men jag får ta och tänka på det under dagen här. :) Men nervöst är det. :/

Nu ska jag ta och packa ihop det sista, bädda sängen och göra det fint i, i alla fall vardagsrummet. Åh, nu blev jag kissnödig också. Kanske dags att gå på toa då va? :P Och ont i halsen har jag också. Hoppas det går över snart. Hatar att ha ont i halsen. :(

Smell you later alligator! ;)

Kram Tess!

Kommentarer
Postat av: madde

lycka till med samtalet ikväll.kram

2010-03-09 @ 08:03:32
Postat av: Tuula

Samtalet kommer nog gå bra, bara ta det som det kommer så fixar sig allt gumman. Och knalla in på apoteket och köp Zyx, de hjälper mot halsonten. ;) Puss & Kram <3

2010-03-09 @ 12:12:24
URL: http://tuulakunila.bloggplatsen.se
Postat av: Cezilia

Gör någon kaka med choklad, mohahaha. Då blir jag glader ^^ Och köp laktosfri grädde & vispa det. Hm, jag tror mitt önskemål om kaka är kladdkaka? ;)



Vet du vaaad? Imorgon vid denna tiden så är jag hos dig :D WIHOO! <3 Angående samtalet så tror jag att du fixar det galant!!



Fuck forever, I love you now bästaste! <3<3

2010-03-09 @ 12:21:39
URL: http://rockjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback