Trött och tvättar

2010-03-07 @ 16:22:18

Har ingen ork idag. Medan jag har suttit vid datorn hela dagen, så har älsklingen bakat frukostbröd och frukostbullar. Han har även varit ute med Emelie. Och sedan så har vi tvättid nu också. Fram till 20:00. Mindre roligt, men ett måste. :( Jag har spelat The Sims 3 idag också. Har kommit så pass långt att jag har adopeterat ett flickbarn. Hon heter Izabella. :D Ska snart sätta igång och spela det igen. Har inget på nätet att göra idag i alla fall.

Längtar till tisdag, för då kommer min älskling Cezilia hem! Jag har saknat henne som fan, eller ja, jag saknar henne som fan! Hon måste bara komma på kaffe i Svalöv så fort hon kan! Helst i veckan! För nu går jag snart sönder om jag inte får träffa henne snart! Min allra bästa vän! Fan vad jag älskar henne!

Nej nu ska jag dricka lite kaffe, samtidigt som jag spelar The Sims 3, eller så ska jag först ta en cigg, sedan dricka kaffe och spela The Sims 3. Hm, vilket svårt val... Men nej. det får bli det sistnämnda. :D

Älskar er mina vänner!

Bara så Du vet, du kommer inte kunna krossa mig! Jag ska visa att jag kommer klara det här. Nu får det fan vara nog med ditt jävla sätt. Allt ska vara på dina vilkor, men inte nu längre. Försök du krossa mig. Du har inget att gå på i alla fall!

//Therese

Kommentarer
Postat av: Cezilia

Jag kan ju fråga mamma & pappa lite snällt om jag kan få låna bilen & köra till Svalöv, orka ta buss liksom? Men får jag inte låna bilen så får det ju bli buss, måste ju träffa dig & dricka gott bryggkaffe som jag inte gjort på en vecka nu, nästan ^^



Älskar dig bästaste Therese.. Äh, fuck forever, I love you now!! <3<3<3

2010-03-07 @ 16:43:42
URL: http://rockjunkie.blogg.se/
Postat av: madde

<3<3<3<3

2010-03-07 @ 17:57:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback