Tidig morgon, möte, hemma & trött.

2010-03-01 @ 13:00:40

Jag var uppe med tuppen idag. Redan klockan 06:00 var jag uppe. Gick upp så pass tidigt, så att jag kunde göra mig iordning och dricka kaffe i lugn och ro. Lasse gick dock ut med Emelie så att jag kunde sminka mig klart. Sedan tog jag bussen till Teckomatorp för att ta tåget därifrån till Lund. Väl framme i Lund, så gick jag till mötet på Lernia. Mötet gick bra och det tog lite mindre än en timme. Nu väntar jag bara på att få ett mail från min coach som jag kommer att få och som ska hjälpa mig igenom detta. Det kommer säkert att bli riktigt bra. :)

När mötet var slut så gick jag tillbaka till stationen. Jag kollade upp när tåget skulle gå och det skulle gå 10:39. Jag hade gott om tid så jag gick in på Espresso House och tog mig en varm choklad med grädde. Riktigt smarrigt var det. Tiden gick och det var dags att ta sig tillbaka till stationen. Inte så långt, men jag var tvungen att trycka biljett också. :) Så det gjorde jag. Kollade än en gång tiden när tåget skulle gå, då stod det 10:47. Åh herregud täntke jag. Nu kommer jag inte hinna med bussen i Teckomatorp, men jag hade riktig tur - den här gången. :) Bussen stod där så snällt och väntade på oss som kom med tåget. :) Så jag slapp vänta i Teckomatorp i en timme. :) När jag hoppade av bussen i Svalöv Centrum så passade jag på att posta brevet till min pappa som jag skrev igår. Så nu väntar  jag bara på ett svar till från honom. Är så otroligt glad att jag har hittat honom igen. :)

När jag kom hem så satte jag igång en kanna kaffe, och plockade undan den rena disken, och diska undan den skitiga. Snart ska jag bara ner i tvättstugan och boka om tiden. Vi skulle egentligen ha tvättat idag mellan 12:00-16:00, men det kunde vi ju inte eftersom Lasse är på praktik till 16:00 och jag kom hem typ för en halvtimme sedan. Så det blir förhoppningsvis att tvätta imorgon :D

Eftersom jag var uppe så tidigt idag, så kan ni ju tänka er hur trött jag är nu. Funderade på att vila en stund, men jag tror kanske att det är bäst att låta bli. För om jag vilar nu, så kanske jag inte kan sova sen ikväll.

Ni får ha det underbart mina älskade vänner och bloggläsare! Ni betyder mycket för mig! Massor av kramar och pussar er Therese!

Kommentarer
Postat av: madde

gumman,vad är Lernia för nåt??du har gjort mycket du.jag har inte gjort ett dugg.jag ska ställa mig nu o fixa diskbänken.kram <3<3<3 du betyder mycket för mig med.

2010-03-01 @ 13:08:48
Postat av: Tuula

Skönt att ditt möte gick bra & så. Och jag håller mina tummar att din far svarar snabbt på ditt brev! <3

2010-03-01 @ 15:37:20
URL: http://tuulakunila.bloggplatsen.se
Postat av: sandra Nordstedt

Det är nyttigt för dig att gå upp tidigt ibland=P

2010-03-01 @ 18:36:10
Postat av: emelie

skönt att mötet gick bra ju !<3

2010-03-01 @ 20:05:35
URL: http://emeliedahlback.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback