Telefonsamtal... som gjorde min dag! :)

2010-03-10 @ 20:36:48

Idag ringde min mobil, med ett nummer jag inte kände igen. Jag svarade och i andra änden sas det: "Hej Therese, det är din pappa som ringer." Jag blev otroligt glad. Jag trodde inte han skulle ringa mig. Men det gjorde han. :) Gud vad jag saknat hans röst. Kommer antagligen att ringa honom senare ikväll. När Cezilia åkt hem. För det är ju inte så socialt mot henne om jag sitter och pratar med pappa i telefon när hon är här. För det samtalet kan ju ta lite tid. Har ju inte pratat med honom på flera år. Vi har ju så mkt att ta igen och så mkt att prata om.


Nu sitter jag och dricker lite kaffe, sedan ska Cezilia köra hem med Twix och jag och älsklingen ska ut och gå en liten runda med Emelie. Ska nog passa på att gå snart, så jag kan gå till pressbyrån och köpa mig en korsordstidning. Cezilia, den jäkeln fick mig att vilja göra det, när hon tog med sin korsordstidning. Men jag älskar henne lika mycket för det. Och det har varit en riktigt rolig och trevlig dag med henne idag. Det måste göras om snarast!

Men nu ska jag få Lasse och Cezilia och dricka upp sitt kaffe, så jag hinner till Pressbyrån och köpa mig tidningen!

Ha det gött alla!

Puss Tess!


Kommentarer
Postat av: madde

gud vad roligt gumman.kram <3

2010-03-10 @ 21:15:30
Postat av: Joel

Taack så jätte mycket och vad kul att du tycker det :)



Sen vill jag bara säga.. guud vad kul att han ringde.. jag vte inte vad som hänt eller så.. menjag fick en rysning..



Förlåt men jag tog förgivet att du har haft lite konflikt med din pappa.. och jag har ett väldigt familje problem här jag vet inte om du har hängt med i min blogg så värst länge.. men i ngt inlägg för någon vecka sedan så skrev jag allt vad som hänt under dom senaste två åren..

för att göra lång historia kort så bor jag hos mina kusiner nu. och inte hos mina föräldrar...



Du kanske inte förstår varför jag skriver så här nu.. men jag blir bara så glad :) glad för din skull :)

2010-03-11 @ 14:45:49
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: elin

oj så kul att han ringde!, jag kan tänka mig att ni har mycket att prata om. och korsord kan faktiskt va kul ibland, om inget annat så är det iaf tidsfördriv! ;d

2010-03-11 @ 21:07:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback