Springa

2010-03-12 @ 21:11:07

Sa till älsklingen "Ska vi ut och springa?" Hans svar: "Ja det kan vi." Men han trodde först att jag skojade. Jag sa att jag kände för att gå ut och springa, men nu när han håller på att plocka fram kläder och så, så känner jag: "Nej fan, jag pallar inte." ;) Men det blir till att göra det i alla fall, för det var ett av mina nyårslöften - att följa med honom ut och springa en gång. Så det får väl bli ikväll då. :) Så, vi hörs när jag kommer tillbaka. OM jag lever då vill säga :P


Kram på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: madde

du klarar dig gumman.kram<3

2010-03-12 @ 21:27:21
Postat av: charlen <3

kjempesøt blogg :), kommentar tilbake ?

2010-03-12 @ 21:50:05
URL: http://charlenwh.blogg.no
Postat av: Lasse

Ja eftersom min förra kommentar inte blev godkänd så får jag vell skriva en ny.

Jo men det var skoj och vara ute och springa en bit med dig och Emeli, synd att det inte blev längre :(, hade velat a lite tävling om vem som klarade längst. men det kan vi ta en annan dag.

Och hoppas det går över i höften till imorgon så vi kan ta en repris då(utan trillet på isfläcken)

2010-03-12 @ 22:54:18
URL: http://www.exiztenz.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback