Möte, Posten & Hem

2010-03-08 @ 21:36:09

Har varit en lång dag för mig. Först var jag på möte i Lund. Vilket jag förmodligen inte kommer att gå på fler gånger. Men jag får se. Jag ska i alla fall sova på saken. Vem vet, det kanske kan ge något..? Men jag är inte så mkt för sådana där gruppsaker. Jag trivs inte då. Men det kan vara ett sätt att lära sig handskas med det när man kommer ut i arbetslivet, om man går på sådana gruppsaker. Som min jobbcoach sa; Det kan inget annat än stärka dig själv. :) Så jag går nog på en sådan gruppsak till, så får vi se hur det går. :D

Sedan har jag varit iväg på posten och skickat iväg ett paket. Hade egentligen ingen lust, men nu är det i alla fall avklarat. Nu kan man nästan vänta sig att det kommer ett annat "problem" jag måste lösa för annars blir det en massa saker hit och dit. Men men... Jag får väl leva med det så länge. Jag blir bättre och bättre för varje gång. Jag kommer snart inte acceptera att bli behandlad hur som helst. Visst, jag är inte Guds bästa barn, men jag kan stå för det jag gjort. Jag gjorde ett val, och jag står fast vid det. Det kommer inte att ändras. Det ska gudarna veta. Jag har stöd från min pojkvän och mina vänner. I alla fall av dem som jag VET är mina vänner.

Sedan har jag bara varit hemma. Just nu håller älsklingen på att göra pannkakor, det ska bli mumsigt gott. :) Var längesedan man åt pannkakor. :D Jag har inte gjort så mkt efter alla ärenden jag har gjort idag, så jag har mest slappat. Ja, jag har duschat, så nu är jag nyduschad och fräsch. Inte ett dugg trött heller - säger vi. :P

Imorgon ska jag till Eslöv och fixa med en massa andra ärenden. Usch, inte en ledig dag. :( Men det är tyvärr ett måste. Ska först in på arbetsförmedlingen och lämna in papper till min handläggare där, sedan ska jag till banken och fixa med pengar, sedan ska jag möta min syster Lotta för att hon ska hämta Dennis väska som han fick kvar här och jag ska få papper av Lotta som mamma lämnade till henne idag. Då slipper jag åka till Höör för att hämta dem. :) Smart va? Och imorgon kommer ÄNTLIGEN Cezilia hem! Fan vad jag har saknat henne! Nästa gång får du inte vara borta så länge baby! It´s to long time from me!

På onsdag kommer Cezilia hit till Svalöv och ska dricka kaffe med mig! Oavsett om hon får låna bilen eller inte av sin mamma, så SKA hon hit! Det är min och Cezilias dag på onsdag! Eller vad säger du darling? <3

Nej nu avslutar jag för ikväll. Kanske skriver mer imorgon när jag kommer hem från Eslöv. Eller ja, jag är väl så illa tvungen, annars blir mina vänner oroliga för att jag inte bloggar. :P Så jag måste väl göra dem nöjda eller vad säger ni? :P

Avslutar med en otroligt vacker och älskad tjej:

I LOVE YOU WITH ALL OF MY HEART BEST FRIEND!


Kommentarer
Postat av: madde

gumman det där paketet var det det jag tror att det är??

jag förstår att du längtar efter din bästis.

kram gumman <3<3

2010-03-08 @ 21:43:35
Postat av: Erik Edgren

Hehe, så du har saknat Cezilia så mycket? :P Jag har också saknat henne väldigt mycket, hehe. Men det är la gött att du slipper o dra till Höör hela tiden, eller hur? :)



Massvis av kramar!

2010-03-08 @ 21:57:01
URL: http://erik.edgren.nu/
Postat av: Cezilia

Jag saknar dig så fruktansvärt mycket med hjärtat! Men jag kommer på onsdag, vare sig jag får låna bilen eller inte, så det så. Hatar bussar som du vet, så det är mest det som jag vill slippa! Men ja, vi får se om jag slipper buss helvetena, haha.



Fuck forever, I love you now bästaste <3

2010-03-08 @ 22:05:18
URL: http://rockjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback