Möte i Lund, hem och vänta på Dennis

2010-03-05 @ 11:18:57

Nu ska jag vänta på att klockan blir halv, så att jag kan ta bussen till Teckomatorp och sedan ta tåget till Lund därifrån. När jag varit på mötet i Lund, åker jag till Höör, går hem till mamma och väntar på Dennis. Sedan ska Dennis bara packa sedan ska han med mig tillbaka till Svalöv, för han ska sova hos mig och Lasse från idag till imorgon. :) Kommer bli riktigt skoj. Kanske ska dem baka idag. Lasse och Dennis. :D Undrar vad det blir för gott! :P

Nej, nu ska jag avsluta, för klockan börjar bli mkt. Ska se så att jag har allting med mig som jag ska ha med på mötet. Och sedan vill väl älsklingen ha internet också. För just nu har jag snott hans internetsladd, för det trådlösa vill inte fungerar riktigt. :P

Btw, saknar min gris sååååå mycket! Men snart är hon hos mig igen! Jag längtar, men samtidigt så vill jag inte att hon ska åka ifrån sin Erik. Men dem träffas ju snart igen. Dem är så söta tillsammans! :)

Ha det bäst! Hörs först ikväll! Vet inte när jag är hemma. Men det lär ni ju märka om inte annat! :P

Puss & Kram er vän Therese 4-life!


Kommentarer
Postat av: Cezilia

JAG SAKNAR DIG MED MIN ÄLSKADE SUGGA! Men vi kan ju ses när jag är hemma igen. Komma till Svalöv och dricka kaffe^^ <3<3<3<3

2010-03-06 @ 19:19:06
URL: http://rockjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback