Min Pappa! :)

2010-03-11 @ 18:13:29

Jag har ju, som ni kanske förstått, fått tillbaka kontakten med min pappa igen. Idag fick jag honom att skaffa sig Facebook, så där finns han nu. :) Har även fått reda på att var min farmor bor och jag har även fått hennes nummer. Pappa vill att jag ska ringa och prata med henne, men jag vet inte riktigt om jag vågar. Har ju inte pratat med henne på flera år. Men pappa säger att hon kommer bli jätteglad om jag ringer till henne. Men jag vet inte. Jag får vänta ett litet tag till. Det är faktiskt jobbigt. Även om man inte ska tycka det, så gör jag det. Jag kan inte hjälpa det. Det bara är så. :)

Jag vill i alla fall visa hur min pappa ser ut. Bilden jag kommer lägga upp är ganska gammal, men sen jag såg honom sist för ca 10-13 år sedan, så tycker jag inte att han har förändrats. Jag blev så glad när jag såg honom! Längtar även tills jag får träffa honom igen!

Men här kommer bilden i alla fall :D

Min söta och saknade pappa!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Kul att du har fått kontakt med din far igen.

Hänger gärna med när/om du ska träffa honom, men det är ju klart att du ska (tycker jag).

Men att ringa din farmor borde ju inte vara så jobbigt, skriv ner lite tankar och funderingar innan du ringer så ska det nog gå lättare (k)

2010-03-11 @ 18:19:45
Postat av: Erik Edgren

Himla nice det där du! :D Himla glad för din skull, ska du veta :) Men ta vara på stunden när du väl pratar med din farmor. Min gick bort på en parkerings-plats till en affär i början av 2000-talet :/



Hon blev knappt 80 år, och det var hennes mans födelsedag också. Min bror, Jan och hennes man, Börje väntade hemma, medans farmor, Ulla, åkte till affären för att handla en tårta eller nått sånt. När hon väl hade stängt av motorn, brast halspulsådern o efter en halv sekund, var hon död. Hon kände ingenting, utan det blev bara svart för henne. Hemskt som fan :(



Vaknade av att morsan fick ett samtal och att hon började att gråta. Visste då att det var farmor, av någon konstig anledning. Fick bara den känslan. Så ta vara av stunden när du väl pratar med din farmor!

2010-03-11 @ 18:22:32
URL: http://erik.edgren.nu/
Postat av: madde

vad glad jag blir för din skull gumman.det är du värd.

älskar dig gumman.<3<3

kram

2010-03-11 @ 18:25:14
Postat av: sandra

jag är glad föär din skull att du hittat din pappa. men jag hoppas att du inte glömmer bort Roland som har funnis där för dig hela dit liv. ta inte illa upp. Prata med din farmor när du känner dig redo för det. Ska inte pressa dig själv till att ringa om du inte känner nu vill jag ta steget och ringa och prata med henne.

2010-03-11 @ 19:59:41
Postat av: Tuula

Vad roligt gumman! <3 Tag kontakt med din farmor, en dag kan det vara försent.. Min farmor & jag hann aldrig prata innan hon gick bort.. Sist jag träffade henne var samtidigt då jag såg pappa sist.. Så, innan du ångrar dig.. tag kontakt.. <3

2010-03-11 @ 20:38:35
URL: http://tuulakunila.bloggplatsen.se
Postat av: Akka

Vad glad jag är för din skull gumman =)

2010-03-11 @ 23:32:45
Postat av: camiie

min eller vår älskade pappa hahaha <33

2010-03-18 @ 12:33:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback