Lite avundsjuka ;)

2010-03-04 @ 15:44:38

Haha nej då, jag bara skojade! :P Eftersom jag gjorde lite reklam till en av mina vänners nya blogg, så ville en annan att jag skulle göra till henne också. ;) Hennes blogg kan ni läsa här någonstans ;). Enjoy friends!

Jag kan ju dock inte sitta och reklama alla de bloggar jag följer,
så vill ni läsa några av de bloggar jag följer varje dag så kan ni titta under kategorin "Länkar" på vänster sida! :P

Nu blir det att sätta på en kanna kaffe och ta en cigg :P So long bitches! ;)

Kommentarer
Postat av: Tuula

Haha! Avundsjuk? Moi? ;) Knappast.. faaaaast.. lite dårå ^^

2010-03-04 @ 15:47:35
URL: http://tuulakunila.bloggplatsen.se
Postat av: madde

jadu gumman vet ej vad jag ska svara på detta.visst är jag avundsjuk på att jag ej kan göra häftiga saker men men alla kan vi ju ej vara duktiga på allt.kram <3

2010-03-04 @ 18:47:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback