Inte mig själv

2010-03-06 @ 22:44:52

Jag är inte mig själv. Inte ens efter att ha spelat The Sims 3 med det nya prylpaketet, som för övrigt var riktigt nice! :) Många fina och nya saker. Jag vet i alla fall EN som kommer att köpa det så fort h*n får pengar till det. Haha jag har det för dig! :P Det trodde du inte va? :P Men i alla fall... Jag är så jävla trött av att gå efter andras pipor hela tiden. Det ska jämnt vara på andras vilkor, men skiter i vad jag har att säga om saker och ting. Dem respekterar inte mig och mina val. Jag vill vara stark nog och säga NEJ, men jag är inte det. Jag är en dum, naiv jävla brud, som dessutom är brunett. :( Jag klarar inte mer snart. Jag kommer att gå in i väggen. Åh, så frustrerad jag blir! Jag vill att det ska vara över nu för fan. Jag orkar inte ta hur jävla mycket skit som helst! Jag gjorde mitt val. Och det står jag fast vid! Det ändras inte. Inte för några pengar i världen kommer jag ändra mitt beslut!

Jag är trött som fan, men vill inte sova. Känner faktiskt inte för att sova på hela natten. Jag vill vara vaken och gå in i den där väggen, som jag vet att jag kommer göra, förr elle senare. Och jag väljer hellre förr än senare. :( Tyvärr. Jag kommer inte klara det. Många säger att jag är stark, men jag är inte stark. Inte stark nog. Ledsen om jag gör er ledsna och besvikna nu, men så är det. Jag kan eller vill inte vara någon annan än den jag är. Jag kan inte visa mig stark, när jag innerst inne inte är den där starka personen som många tror att jag är. Jag vill inte gå runt och vara glad, när jag innerst inne håller på att rasa. Det är inte långt kvar. :( Tyvärr.

Så, mina vänner: Förlåt om jag visat en sida av mig, som egentligen inte är jag. Utan det är bara ett skal. Det skalet ha nu försvunnit och jag är den gamla, tråkiga, ledsna, sorgsna, tragiska och sårade Therese. Jag kommer inte längre att visa den glada Therese, när jag inte är det. Det kommer bara fram när jag verkligen är det. Vilket jag inte vet när det är. Det kanske aldrig kommer tillbaka. Men för hoppas, om inte för min skull, så för er, mina vänner, skull.

En sak ska ni aldrig glömma i alla fall: Oavsett vilket humör eller skick jag är i, så älskar jag er. Jag kommer aldrig att svika det. Jag kommer alltid att finnas för er. Kanske inte lika mkt som innan, men ja, nu vet ni i alla fall hur jag egentligen mår.

//Therese

Kommentarer
Postat av: Erik Edgren

Gumman då :( Verkligen inte roligt att du kommer gå in i väggen alltså. Att han inte ser det. Rätt sorligt faktiskt.



Kram på dig, vännen <3

2010-03-06 @ 22:54:16
URL: http://erik.edgren.nu/
Postat av: Cezilia

Therese, du är stark & säger faktiskt nej till väldigt mycket, även fast du inte märker det själv <3 Jag vet att du mår dåligt & målar upp en fasad av att vara glad & positiv, men jag märker ju att det inte är du, vet ju att du inte mår så bra just nu. Men jag älskar dig lika mycket för det!



Du är varken tråkig eller tragisk bara för att du mår dåligt. Jag tror själv att om jag hade tagit av mig min mask som jag har på mig, så hade folk inte orkat med att vara tillsammans med mig, eller stått ut med mig. Men ja, ibland måste man ju faktiskt släppa lite på fasaden/masken man har på sig, så att människor ser att man inte mår så bra egentligen.



På så sätt visar man sina svagheter & människor, förhoppningsvis, ser & märker att man inte kan göra vissa saker mot en, för man blir sårad eller tar illa vid sig av något som man under fasaden/masken inte bryr sig om utan bara skrattar med åt.



ÄLSKAR DIG HJÄRTAT, alltid! <3

2010-03-06 @ 22:55:25
URL: http://rockjunkie.blogg.se/
Postat av: madde

gumman jag vet ej vad jag ska säga,finns här det vet du.å du är stark,men mår man dåligt då kan man ej vara stark.kram <3<3 älskar dig gumman

2010-03-07 @ 09:17:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback