"Hemmafru"

2010-03-03 @ 16:02:42

Jag känner mig som en hemmafru :P Har ju varit riktigt duktig idag medan älsklingen varit på praktiken. Eller ja, han är fortfarande på praktiken, men han slutar om typ 10 min :P Men i alla fall. Jag har tvättat upp den överfulla tvättkorgen, diskat, dammsugat lägenheten, gjort rent till råttorna, som älsklingen egentligen skulle ha gjort igår, men glömde bort. ;) Varit och handlat cigaretter och varit ute en långpromenad med min vovve Emelie. Så jag har varit riktigt duktig idag. :)

Imorgon bär det av till Eslöv. Ska först till arbetsförmedligen och få papper ifyllt, sedan blir det en snabbis till banken. Och sedan efter det så ska jag till Annica och följa med henne till hästarna. ÄNTLIGEN! :)

Men nu ska jag ta hand om min älskling. Han kom precis hem från praktiken och är hungrig och ganska sleten. Så ja, det blir att ta hand om honom. :)

Puss hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Cezilia

Tycker att du är så duktig så gumman ^^ Nu får du pyssla om & mysa mycket med din karl när han är så trött och sliten :D <3<3 LOVE

2010-03-03 @ 16:07:02
URL: http://rockjunkie.blogg.se/
Postat av: madde

^^ skriver jag bara ler har bloggat gumman.kram

2010-03-03 @ 16:56:56
Postat av: emelie

Duktig kärring :)<3

2010-03-03 @ 18:12:30
URL: http://emeliedahlback.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback