Hemma igen.

2010-03-09 @ 13:16:41

Är hemma från Eslöv nu. Kom hem för ca 1 timme sedan. Och trött som fasiken är jag också. :( Ont i huvudet och halsen har jag också. Vill inte och kan inte bli sjuk nu. Imorgon kommer ju Cezilia och ska dricka kaffe och äta en, än så hemlig, kaka. :) Hon hade ett önskemål på kladdkaka, men det blir det inte. Men det blir något med choklad. :)

Tror nog jag ska ta och vila en stund, men först vill jag visa vad min älskade älskling fick av mig idag. (Han var hemma på lunch när jag kom hem), men nu är han tillbaka på praktiken igen. :( Om ett litet tag blir det att gå till Netto att handla lite. Kanske ska inom Apoteket och köpa något som heter Zyx, som tydligen ska vara bra för halsont. Tack för tipset Tuula!

Ska se om jag orkar diska upp disken, innan älsklingen kommer hem från praktiken. Men det tror jag inte ska bli några problem, för när jag väl har satt igång, är det svårare att sluta. :P Tycker om att städa och ha det fint runtomkring mig. :)

Nu till vad älsklingen fick av mig ;):



Och på kortet står det:


Så vad tycks? Visst är jag en snäll, omtänksam och romantisk flickvän? :P

Kyss & Smek!

Kommentarer
Postat av: Cezilia

Åh, Lasses lägenhet kommer ju att bli fylld av rosor om du ska fortsätta att ge honom såhär mycker rosor hädanefter ;) Thihi.



Zyx är sjukligt bra mot halsont ja, så det har Tuula väldigt rätt i :D

2010-03-09 @ 13:19:57
URL: http://rockjunkie.blogg.se/
Postat av: Tuula

Mycket vackra rosor du gett till Lasse, gumman! Gillade de orange faktiskt ;) <3

2010-03-09 @ 15:20:21
URL: http://tuulakunila.bloggplatsen.se
Postat av: madde

åå vad gulligt gjort.kram krya på dig <3

2010-03-09 @ 15:47:18
Postat av: Erik Edgren

Ja, det är verkligen inte lång tid kvar nu tills hon kommer hem till Höör ;) Jag hoppas att Lars blir överlycklig varje gång han får rosor av dig, annars jävlar xD Haha!

2010-03-09 @ 17:52:40
URL: http://erik.edgren.nu/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback