Hemma efter springturen

2010-03-12 @ 23:23:12

...som inte gick så jättebra! :( Tyvärr... För det första så är jag ju ganska förkyld, för det andra så har jag jävligt dålig kondition eftersom jag inte varit ute och sprungit eller tränat på ett tag, plus att jag röker.. :( Kanske ska sluta röka så ma kan få bättre kondition? Men åter till springturen. Först gick vi till "Slingan" som vi skulle springa runt, men det var för mycket snö och is där, så vi gick neråt på asfaltsvägen istället. Vi joggade lite, men jag var tvungen att stanna till lite då och då, för att jag blev så andfådd och knappt kunde andas pga av min förkylning (och dåliga kondition). Efter ett litet tag så började jag jogga igen, men jag var tvungen att stanna nästan lika fort igen. Så jag gav upp. Jag gick istället. Och så kommer det en jävla isfläck och jag hade inte världens bästa skor heller. Sommarskor. :( Jag halkade till, och trillade ganska illa. Slog min höft så jag har ganska regält ont i den. Och då sa jag till Lasse att jag ville gå hem. Ville bara hem och lägga mig på soffan och vila min höft. Fan så ont jag har nu. :( Men jag hoppas att det går över till imorgon, för jag ska ju hem till Akka och bli gaddad och festa med henne imorgon. Men har det inte gått över, får jag la sitta på en stol i mitt eget lilla hörn hemma hos henne och dricka min cider. :P Men Akka tar säkert hand om mig, om inte annat, så gör Lasse det. :) Ska i alla fall bli grymt roligt att festa med Akka och hennes kompisar. Kanske kan man få nya vänner också. ;)

Nej men ni får ha det underbart mina älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Tuula

Inte bra att du trillade så illa.. Hoppas att det går över.. Visste du förresten att Akka betyder kärring på finska? ;) <3

2010-03-12 @ 23:25:40
URL: http://tuulakunila.bloggplatsen.se
Postat av: Erik Edgren

Jag har en dålig kondition pga jag andas in allt damm som flyger omkring i min lägenhet >< Ska köpa en H20 Vac från Tvins. Den arbetar ju som den där andra, stora o svindyra dammsugan från Aqua... nått :P Fast H20 Vac kostar bara under 1,700kr. Hellre det liksom. Ska bli fett gött!

2010-03-13 @ 00:13:15
URL: http://erik.edgren.nu/
Postat av: madde

vilken otur gumman men lasse får ta hand om dig.kram <3

2010-03-13 @ 08:34:30
Postat av: Malla

Fin blogg! :)

2010-03-13 @ 09:17:47
URL: http://eekdahl.blogg.se/
Postat av: L I N N

Fin design! :)

2010-03-13 @ 12:42:42
URL: http://llllllinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback