Frustrerad

2010-03-04 @ 11:51:49

Så frustrerad jag blir!!! Jag har så många tankar i huvudet! Men jag vet inte varför alla dem tankarna finns. Jag har ju världens finaste vänner, världens finaste pojkvän och världens finaste familj och hund. Men ändå kan jag inte låta bli att ha dem här tankarna. Vad tycker dem egentligen om mig? Är jag jobbig? Är jag dum? Jag försöker varje dag visa mina vänner hur mycket dom betyder för mig, men jag kan inte sluta tänka på om det är tillräckligt eller inte! Varför kan jag inte ha det problemfritt? Utan alla dem här jävla negativa tankarna?




Jag vaknade imorse och var på bra humör och var glad,
men nu helt plötsligt så sjönk allt till det negativa. Jag vet fan inte vad jag ska ta mig till. Jag vill kunna ha EN ENDA DAG utan massa negativa tankar, men antagligen är det för mycket begärt. Jag är rädd att jag sårar och sviker mina vänner, min familj & min pojkvän - omedvetet. Även om dem säger att jag inte gör det, så kan jag inte låta bli att tänka på det så. Jag ber om ursäkt redan nu mina älskade. Jag klarar snart inte av att ha det så här. Kanske dags att söka hjälp? Kanske dags att ta tag i att kanske gå och prata med någon? Men vad kommer det att bidra till? Massa mediciner och skit? Tack men nej tack. Jag vill inte leva på en massa mediciner. Jag vill MÅ BRA!

Hoppas ni andra har en bra dag i alla fall. Jag hoppas att min dag slutar bra och att jag slipper de här tankarna snart.

Vännerna: Ni får inte glömma att jag älskar er idag, imorgon och till livets slut!

Kommentarer
Postat av: Tuula

Gumman! Ibland så har man några depp-dagar, då allt känns åt helskotta-land. Man får försöka "glömma" allt det jobbiga och försöka se ljusglimtarna i tillvaron. Jag vet att det inte är så lätt alla gånger, men försöka bör man. Du är en stark kvinna gumman, så du klarar det om du vill. Och du, om man nu behöver prata med någon så kan de ALDRIG tvinga dig till någon som helst sorts medicin, du har all rätt att tacka nej till det. Jag finns och stöttar dig i allt, det vet du - är dock inte världens bästa på att visa det alla gånger. Jag älskar dig. <3

2010-03-04 @ 11:57:04
URL: http://tuulakunila.bloggplatsen.se
Postat av: Erik Edgren

Jag har pratat med många olika psykologer och alla rekommenderade inte någon medicin eller nått sånt. Jag var i samma tillstånd som vad du är i nu, men tack vare deras snack, så mår jag MYCKET bättre idag.



Prata med en psykolog o prata ut riktigt ordentligt. Här kostar det 100 SEK för mig att prata med min psykolog inne i Karlstad. Vet inte hur priserna är där nere i Skåne.



Du kommer klara det, Therese. Både jag och Cezilia tror på dig och vet att du kommer klara det. Du är en stark människa!



Kram på dig :) <3

2010-03-04 @ 14:25:01
URL: http://erikedgren.nu/
Postat av: Cezilia

Du kommer att klara detta ska du se hjärtat <3



(kommenterar inte mer än detta då jag vill prata med dig på telefon/msn om detta.)



Älskar dig min älskade sugga! <3

2010-03-04 @ 16:06:39
URL: http://rockjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback