Förhållande!

2010-03-03 @ 11:41:43

Cezilia & Erik: Ni ska bara veta hur glad jag är för er skull! Lite avundsjuk är jag dock att du, Cezilia, träffade min älskade vän Erik före mig, men det är bara en nål i en höstack nu när jag vet att jag gjorde något bra den där gången för ett par månader sedan. Jag är så glad att ni kände för varandra även IRL! Jag hoppas verkligen att det håller för er länge, och att er kärlek till varandra övervinner avståndet. Jag vet inte om jag kommer att godkänna att Ceziliia flyttar till Karlstad, Skoghall, men väljer hon att göra det, så finns jag i alla fall. Jag tycker hellre Erik kan ta och flytta ner till Skåne vafan! :P Men det är nog ett tag tills ni funderar i dem banorna. (Hoppas jag) :P Jag finner inga ord på hur glad jag är för eran skull. Jag misstänkte väl ända från början att det skulle bli något mellan er när ni väl träffades, men jag ville låta er upptäcka det själva. Ni ska veta att jag alltid kommer att finnas vid er bådas sida. Erik är min älskade vän, och Cezilia min älskade syster, så det finns inget annat alternativ! Jag älskar er båda! Glöm aldrig det!


Många lyckönskningar till er båda!
Ni finns i mitt hjärta och kommer alltid att göra!
Jag älskar er nu, idag, imorgon och till livets slut!
Pussar & Kramar Er vän Therese!


Kommentarer
Postat av: Erik Edgren

Aw, tack, vännen :) Jag kommer dock inte att flytta ner till Skåne om det blir så ;) Shit! Nu skriver både jag och Cezilia i kapp här, haha! Hoppas du mår skitbra idag, Therese, för det gör vi i alla fall :)



Detta blogginlägg betyder väldigt mycket för mig, om inte för både mig och Cezilia. Du är en sann vän, Therese! Tack! <3

2010-03-03 @ 11:51:39
URL: http://erikedgren.nu/
Postat av: Cezilia

Awh, hjärtat då! Tyckte det var jätte gulligt skrivet <3 SAKNAR OCH ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET HJÄRTAT MITT!! Du är bland de bästa i mitt liv, glöm aldrig det! Idag, imorgon & till livets slut ska jag älska dig ^^ <3

2010-03-03 @ 11:52:31
URL: http://rockjunkie.blogg.se/
Postat av: madde

jag önskar cezilia o erik all lycka.kram

2010-03-03 @ 13:12:21
Postat av: Tuula

Grattis till Cezilia & Erik! Hoppas att ni är lyckliga tillsammans (: <3

2010-03-03 @ 17:58:59
URL: http://tuulakunila.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback