Facebook :)

2010-03-14 @ 13:56:54

Just nu är jag riktigt glad att Facebook finns. Ända sedan jag fick kontakt med min pappa igen, så har jag även fått nummer till min farmor. Farmorn jag inte har pratat med eller träffat på flera år. Pappa har även fått mig att hitta mina syskon, eller ja, i alla fall en av dem. Camilla. Jag hoppas att vi kan träffas någon dag, för Camilla bor i Malmö, så det är ju inte så långt ifrån där jag bor. Jag vill så gärna få kontakt med henne också. :) Sedan har jag hittat min "styvsyster" Irené, som jag inte har träffat på flera år heller. Eller ja, det var rättare sagt hon som hittade mig på Facebook :P Men jag skulle så gärna vilja träffa alla mina syskon på pappas sida. Det hade varit skitskoj!

Igår var ju jag och älsklingen på fest hemma hos Annica, men det blev inte så sent där. Jag och Lasse åkte hem redan vid 23-tiden, för jag fick duktigt ont i huvudet. Har ingen aning om varför, men men. Jag fyllde i min Tweety-tatuering igår också. Bild på den kommer senare. Även lite bilder från gårdagens fest kommer, men det blev inte så många. Glömde som vanligt bort kameran. :( Men någon liten rolig bild hann jag nog allt med. :P

Tvätta mellan 16-20 idag. Ja usch, det är det som står på schemat idag. Men just nu tar vi det bara lugnt, för vi är lite trötta efter gårdagen trots allt. Lasse blev ju lite full. Fullare än vad jag blev. Jag fick till och med dricka över. :P Men jag hade i alla fall roligt. :D

Men nu ska jag kolla lite till på Facebook och se om jag hittar fler från släktningar från min pappas sida. Vem vet, jag kanske har en stoooor släkt? :) Men på återseende. :) Lägger som sagt in bilder senare idag. OM jag orkar. ;)

Förresten, gårdagens outfit kommer här: :P


Vad tycker ni då? :P

Puss & Kram Tess

Kommentarer
Postat av: Akka

Tack för igår gumman, det var kul att ni kom. Och du var jättefin i din outfit =) KRAM

2010-03-14 @ 14:00:11
Postat av: madde

vad glad jag blir för din skull gumman.det är du värd.vad fin du var på bilden.kram

2010-03-14 @ 14:50:38
Postat av: Tuula

Du är alltid lika söt! <3

2010-03-14 @ 17:02:41
URL: http://tuulakunila.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

Snygg outfit. :) Kraaaam

2010-03-14 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback