Brev till farmor, eller ringa?

2010-03-15 @ 10:45:23

Sitter och formulerar ett brev till min farmor, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Hon fyller dessutom år idag, och jag funderar på om jag ska ringa henne. Men jag vet inte om jag vågar. :( Jag vet att jag borde göra det, men tänk er själva, hur skulle ni känna om ni varken hade pratat med eller träffat henne på flera år? Hon kanske får en hjärtattack när jag ringer? Åh, kan ni ge mig lite råd? Please, give me som advice ♥ ♥


Kan nog inte bli mer förvirrad än vad jag redan är.

Kram Tess

Kommentarer
Postat av: madde

du vågar att skriva till henne.kram

2010-03-15 @ 11:34:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback