Äntligen få träffa Cezilia idag! :)

2010-03-10 @ 11:34:38

Mitt huvud är ganska segt, och ont i halsen har jag. Även lite huvudvärk. Förkylning på G? Hoppas verkligen inte det, för jag har varken tid, ork eller lust att bli sjuk nu. Jag vill klara mig ifrån förkylningen. Men det brukar vara så, att när jag väl blir sjuk, då blir jag riktigt sjuk, och då är det för hela året. :) Så kanske är det bra att bli sjuk nu, så slipper jag det till våren/sommaren. :) Jaja, det återstår att se. ;)

Snart kommer Cezilia hit, och jag måste sätta igång och göra den där hemliga kakan som jag lovade henne, men kanske vore bra att veta när hon är på väg hit, för den är godast varm. ;) Oj, försa jag mig nu? Någon som kan lista ut vad det är för något? :P

Egentligen vill jag bara lägga mig ner och sova, men samtidigt inte. Går och lägger mig tidigt ikväll istället. Gick ju och la mig runt 21:00-tiden igår, så det ska nog inte bli några problem ikväll heller. Lägger mig ju samtidigt som älsklingen. Mysigt att somna tillsammams, ligga och pilla varandra i håret och så. Bara ligga där och hålla om varandra. :)

Nej nu ska jag ut i köket och fixa med kakan. Ni får ha det bra mina vänner!

Kram Tess!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Härlig blogg :)



Du, kan du svara på dagens fråga jag har i min blogg. Alltså om jag passar i skägg eller utan, skulle vara tacksam om du svara :).



Ha en bra dag ;)

2010-03-10 @ 12:19:28
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: madde

vad kul för dig att cezilia kommer hem.jag tror att jag har kommit på vaddet är för kaka.kram

2010-03-10 @ 12:56:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback