Vänskap

2010-02-07 @ 13:24:09

Hur mycket man än bråkar och tjaffsar, så är man vänner, om man är riktiga vänner. Vänner övervinner alla bakslag. Ibland bråkar man och då säger man saker man kanske ångrar. Men om man som sagt är riktiga vänner så övervinner man allt. Vad det än är. I alla fall är vänskap det för mig. Jag vet inte hur det är för er andra. Ni kanske kan berätta för mig hur vänskap är för er? Har ni samma åsikt som jag eller har ni andra åsikter? Jag skulle gärna vilja få lite svar på det.

Jag har gjort mycket som jag ångrar i mitt liv. Men de flesta har förlåtit mig och vi har gått vidare. Eller kanske är det bara jag som tror det? Kanske, kanske inte. Man kan sitta här i flera timmar och bara analysera om vänskap. Och den tiden har inte jag just nu. När jag gick i skolan så gjorde jag ett arbete om vänskap. Jag ska lägga in det någon dag och då skulle jag uppskatta om jag fick någon respons på det. Era åsikter är viktiga för mig.

Jag har inte mer att ta upp just nu, så jag återkommer senare. Ha det så bra mina vänner, de som nu är det. :(

Kram Tess!

Kommentarer
Postat av: emelie

håller med dig till 1000.

kommer alltid finnas vid din sida

i love you my friend ! <3

2010-02-07 @ 15:25:46
URL: http://emeliedahlback.devote.se
Postat av: madde

jadu gumman min du vet redan mitt svar där.<3 kram

2010-02-08 @ 08:15:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback