Till min älskade!

2010-02-03 @ 22:51:28

"Du har allt jag någonsin önskat mig!
Din kärlek till mig går inte att beskriva, den kan man bara uppleva.
Jag vill aldrig förlora dig!
Jag har hittat min själsfrände, min bästa vän, mannen i mitt liv!
Du finns alltid där, du lyssnar, stöttar & förstår.
Du visar mig omtanke, ömhet, kärlek och respekt!
Det finns ingen som du! Du är unik och kommer för alltid att finnas i mitt ♥:a!
Du är den enda som har nyckeln dit & om du inte längre vill finnas kvar i mitt ♥:a, är det bara att låsa upp, lämna platsen och ge mig nyckeln. men du ska veta att den platsen kommer alltid att vara tom. Den platsen kommer aldrig att bli hel igen, om du inte väljer att komma tillbaka!
Det är du & din kärlek till mig som gör mig hel!"

♥ ♥ ♥ Tycker väldigt väldigt mycket om dig!!! ♥ ♥ ♥

Detta är till min älskade pojkvän Lasse som kanske alla förstår. Jag vill inte i min vildaste fantasi känna hur det skulle kännas om han lämnade mig. Han är som sagt den som gör mig hel. Den som får mig att vilja gå upp om morgnarna, den som jag vill vara med så länge jag lever!

Kommentarer
Postat av: madde

vad bra gumman att du har hittat mannen i ditt liv.önskar dig all lycka.kram

2010-02-04 @ 07:26:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback