Studier

2010-02-10 @ 15:09:15

Jag har suttit och tänkt fram och tillbaka. Jag har kommit fram till att jag villl börja studera igen. Bara för att ha något att göra. Jag vill inte bara sitta här och stirra in i väggen. Jag vill få lite yrekserfarenhet. Jag har ju jobbat inom vården för det har jag gjort hela mitt liv. Kanske ska jag utbilda mig till personlig assistent eftersom det är det jag har jobbat med mest under mitt yrkesverksamma liv. Men jag vet inte. Kanske ska testa på något annat? Men det är inom vården som jag känner mig hemma och trygg. Jaja, jag får nog prata med någon yrkesvägsledare som kan hjälpa mig. Men innan dess måste jag nog ha bestämt för vad jag vill plugga till. 

Ja nu har jag fått skriva av mig lite. Kanske kan ni mina vänner, komma med förslag på vad jag skulle kunna studera till? Det vore väldigt bra för mig. ;)

Kram Tess!

Kommentarer
Postat av: ilovetohateyou

Om du vill jobba inom vården så är en onvårdnadsutbildning att rekommendera. Jag läste till usk på 1½ år och trivs med att jobba som det. Det är en väldigt bred utbildning. =)

2010-02-10 @ 15:56:46
URL: http://ilovetohateyou.net
Postat av: sandra Nordstedt

Inte för att vara sån men tänkt igennom om du vekligen vill plugga, för du hoppade väl av förra gången-.

2010-02-10 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback