Ska det aldrig ta slut?

2010-02-17 @ 23:39:21

När ska det ta slut? Alla jävla dåliga tankar, känslor, måendet you name it! Jag orkar fan snart inte mer. Eller nej, där ljög jag. Jag orkar inte mer. Inte för en sekund till orkar jag. Detta är slutet för mig. Det blir bäst så. Då blir de flesta nöjda. Ja jag vet, vissa av er kommer att sakna mig, men jag orkar inte mer. Förlåt. Jag ska inte förstöra mer av ert liv. Nu får det fan ta slut. Nu är jag trött på det. Jag ska inte behöva ha det så här. Och enda sättet att få slut på det är att lämna jordelivet. Ja, ni får bli förbannade, arga, ledsna, besvikna vad ni nu blir, men just nu bryr jag mig inte. Jag bryr mig inte ens om mig själv så hur ska jag då kunna bry mig om någon annan? Jag tycker inte om mig själv, hur ska jag då kunna tycka om någon annan? Hela mitt liv är en lögn. Jag har levt i en lögn hela livet, och nu få det vara slut på det. Jag avsluta det.


Hej då!

Kommentarer
Postat av: Erik Edgren

Usch! Du gör mig orolig, gumman :( Ignorera idioten och tänk på att du en ny kille nu, ett nytt liv och därmed nya möjligheter. Tänk på oss som älskar dig. Vi vill inte förlora dig!

2010-02-17 @ 23:46:09
URL: http://erik.edgren.nu/
Postat av: Cezilia

Älskade vän, ta nu inte detta på fel sätt, det är inte alls så jag menar. Men om du inte hade orkar längre så hade du inte suttit & bloggat. Gå & krama lite på Lasse, säg att du behöver stöd just nu, speciellt av honom <3 Jag ska allt få dig på bättre tankar imorgon ska du se <3 Älskar dig till stjärnorna, 100 varv runt jorden & tillbaka igen!!

2010-02-17 @ 23:49:53
URL: http://rockjunkie.blogg.se/
Postat av: madde

tänk om jag fanns närmare nu så jag kunde trösta dig.gör som cezilia säger gå till lasse be om tröst.du ska inte må så här dåligt.GLÖM IDIOTEN GÖR SOM JAG SA.

Snälla gumman du ska leva o må bra.älskar dig o det vet du.

du vet var jag finns.å du,du ska ju få vara med din älskade cezilia idag ju så ryck upp dig gumman.kram love u <3<3<3<3

2010-02-18 @ 09:14:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback