Ont i huvudet...

2010-02-10 @ 09:53:19

Vaknade med huvudvärk. Ovanligt? Nej faktiskt inte. Eller jo, när jag är hemma hos älsklingen är det ovanligt att jag har det. Men jag hoppas att det ska gå över. Vi skulle ju tvätta idag, men jag orkar inte, så älsklingen tar hand om det istället. Kanske ska jag gå ner och hjälpa honom. Han gick ner precis.

Såg att jag skrivit en massa sentimentala saker igår. Jag vill bara att ni ska veta att jag menar vartenda ord. Jag älskar er. Jag har inte lagt upp alla som betyder något - än, men det kommer. ;) Jag lovar. Det är bara det att Cezilia och jag har kommit varandra så otroligt nära sedan jag flyttade ner igen. 4 år är en lång tid som vi inte har kunnat träffats att umgås på. Cezilia vet sååå otroligt mycket om mig. Mer än vad många gör. Jag älskar henne, och ser henne som en syster.

Jag tror faktiskt att jag ska ta mig en bit kladdkaka. Det blev över en del från igår. Kanske inte världens bästa frukost, men huvudvärken kanske försvinner så att jag kan hjälpa älsklingen med resterande tvätt. Det är inte meningen att han ska behöva tvätta min tvätt, även fast jag tvättar hans när han är hemma hos mig.

Fan vad jag önskar att jag hade egen lägenhet just nu. Det är så mycket jag vill göra, som jag inte kan göra om jag bor hemma hos mamma. :( Tror nog att jag ska sätta igång och leta lägenhet. Kanske kan få soc till att hjälpa mig. Eller så får jag kanske se till att jag kan få en lägenhet i alla fall på något höger eller vänster. Någon som vet om det finns någon lägenhet ledig?

Nu ska jag avsluta. Men det kommer att komma mer under dagen. Det kan jag lova er här och nu. :) Visst har jag blivit duktig på att uppdatera bloggen? :P

Kramar i massor från lilla moi - Tess!

Kommentarer
Postat av: Erik Edgren

Vad skulle du vilja göra om du hade en egen lägenhet då? ;D

2010-02-10 @ 09:57:25
URL: http://erik.edgren.nu/
Postat av: madde

det är bara att söka gumman så du får eget.ska ni inte bo ihop då du o din kille??vad bra gumman att du har hittat tillbaka till din syster cezilia.önskar dig all lycka det vet du.kram <3

2010-02-10 @ 10:10:40
Postat av: Cezilia

Gosesnutt, 4 år är allt för länge. Under dom åren som du bodde där uppe så träffades vi kanske 1-2 ggr om året MAX.. Alldeles för lite tid tillsammans! <3



Jag behöver också hitta lägenhet snarast kan jag säga. Klarar inte riktigt av att bo här hemma hos mamma & pappa. För mycket bråk, tjafs och nedvärdering känner jag :/ Samtidigt som det hade varit skönt att hitta en lägenhet i Höör så känner jag också att jag inte behöver bo i Höör. !ANNONS! Finns det en ledig lägenhet till en trevlig tjej? Att bo i någons garderob går också bra!



Haha, nej nu ska jag skärpa mig. Sover inte så bra igen >< Därför jag är som jag är i huvudet just nu!

2010-02-10 @ 12:56:40
URL: http://rockjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback