Ommöblering

2010-02-09 @ 18:21:40

Nu har vi möblerat klart. Det blev ganska bra, lite svårt att få det exakt som älsklingen vill ha det, men han är ju också ganska petig av sig. Men nu får han ha det så här ett tag. Vem vet, han kanske kommer börja gilla det, eller så ändrar han tillbaka till ordenarie plats på allting. :P

Vet inte vad det är med mig. Men jag känner mig helt nere och orkeslös. Jag känner inte för någonting. Inte ens för att krama eller pussa på älsklingen. Och då är det något som inte står helt rätt till. Vad kan det vara? Jag vill ju kramas och mysa med älsklingen, men känner på samma gång inte för det. :( Konstigt. Jag hoppas verkligen att den känslan försvinner snart. :(

Älsklingen spelar guitarr Hero, och jag sitter vid datorn på msn. Skulle egentligen ha snackat med Emelie på Skype, men skiten vill inte fungera. Den vägrar logga in mig. :/ Jag vet inte vad det kan vara för fel. Får be älsklingen kolla på det senare.

Jag är sugen på glass, men vi har ingen hemma. Tror faktsikt att jag ska baka en kladdkaka och ha vaniljvisp till. Visst låter det gott? Ja så blir det. Nu blir det kladdkaka! ;) Mums! Kom till Svalöv om ni känner för att ni vill ha kaffe och kladdkaka med vaniljvisp. :D

Kram Tess!

Kommentarer
Postat av: Marre

Hehe jag hoppas att din påg blir glad för ommöbleringen ;) det hade nog jag blivit om jag hade varit honom.



Sen att du inte har någon ork och känner dej helt nere. Det finns verkligen sådana dagar med. Jag tror du snart vill mysa och kolla på mys film och allt det dära ;).. Tror bara att det e allt omkring dej just nu med skillsmässan osv.



O.o... Kladdekaka Fan vad gött... haha hade jag haft bil så hade jag kommit direkt ;) det vet du om..



Och btw.........



Jag saknar verkligen min bästa vän ;).. Och har aldrig slutat älska henne hoppas du vet vem det e ;)



Ciao :D

2010-02-09 @ 18:27:56
Postat av: madde

åå om du äter kladdkaka o tänker på mig så tänker jag på dig när jag äter glass.hihi

det finns såna dagar för mig me när min älskling inte ens får ta på mig.jättejobbigt.dumma mående säg.men det är väl som sagt mycket runt om dig nu.

kram love u <3<3

2010-02-09 @ 20:01:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback