Nu blir det att nanna kudde

2010-02-03 @ 19:56:45

Jag är så grymt trött, trots att jag inte har gjort något ansträngande idag. Varit på arbetsförmedlingen, varit hemma hos Cezilia och druckit kaffe, stuckit hemom Kim och lämnat telefon och grejer, varit ute med Rocky, ätit fiskgratäng med potatismos, duschat och sedan lagt mig i sängen. Och nu skriver jag ännu ett blogginlägg som egentligen inte handlar om någonting. Bara en massa svamel...

Upp tidigit imorgon. Köra mamma och pappa till station och sedan hem, hämta Dennis, köra han till hans praktik, sedan hem igen, ut med Rocky, in igen och eventuellt vila lite. Kanske åker jag hem en runda till Cezilia även imorgon och dricker kaffe. Om hon vill och har tid. :) Sedan 16:23 går tåget till Eslöv och jag ska hem till Annica tillsammans med älsklingen. Hur många gånger har jag nu inte berättat detta? :P

Men nu får det bli ett hejdå. Ska nu lägga mig och sova tror jag. Ögonen orkar knappt hålla sig öppna. Så trött är jag. Såå godnatt mina vänner.

Kram Tess!

Kommentarer
Postat av: emelie

godnatt lesbiskabög ily §

2010-02-03 @ 20:00:27
URL: http://emeliedahlback.devote.se
Postat av: Cezilia

Tycker verkligen att du & din söta rumpa ska komma förbi imorgon på lite kaffe :)

2010-02-03 @ 23:55:28
URL: http://rockjunkie.blogg.se/
Postat av: madde

godnatt gumman.kram

2010-02-04 @ 07:28:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback