New Phone!

2010-02-02 @ 20:13:29

Idag har jag varit och införskaffat mig en ny telefon. Denna gången blev det en samsung och inte en Sony Ericsson. :) Jag har även införskaffat mig ett nytt nummer, så ni som vill ha det och inte redan har det, hör av er till mig så får ni det nya numret. :)

Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen igen. Om jag kommer ut från vägen vill säga. :/ Det har blåst ganska mycket här ute hos oss, så vägen är igensnöad. Förhoppningsvis så kommer dem och plogar så vi kommer ut imorgon. Inget roligt annars. Efter jag har varit hos arbetsförmedligen ska jag hem till Cezilia och dricka kaffe. Ska troligen även hem om till Kim och lämna mobil till honom. Måste bara få alla mina saker ur telefonen först.

Sedan är det äntligen torsdag. Och det innebär att jag ska hem till min älskling. Men först ska vi träffas i Eslöv, för att sedan ta oss ut till en vän som heter Annica. Där händer det lite saker. Men ni kommer få reda på vad det är under kvällen eller på fredag morgon. :D

På fredag ska jag och älsklingen till Landskrona. Vi ska på fest hemma hos en kompis till Lasse. Det kommer säkert att bli skoj. :) Men jag kommer nog ta det ganska lugnt med drickandet, eftersom det är hemma hos någon som jag inte riktigt känner och jag känner inte riktigt dem som kommer dit heller. Men det ska bli skoj. Hoppas på nya bekantskaper. :) Men innan vi ska dit, så kommer Lasses kusin Elin på fika hem till Lasse. Det ska också bli skoj. :D

Kram Tess!


Kommentarer
Postat av: Cezilia

Jag hoppas som fan att du kommer ut ur iglon imorgon. Saknar ju dig, har inte träffats sen i lördags ju >< LOVE <3

2010-02-02 @ 20:18:46
URL: http://rockjunkie.blogg.se/
Postat av: emelie

mobilen va jätte söt :D

haha vi lär ju inte komma ut

ingen plogar på landet vetu ! :( <3

2010-02-02 @ 20:20:48
URL: http://emeliedahlback.devote.se
Postat av: madde

kan du inte lägga upp en bild på din mobil ;)

2010-02-03 @ 08:51:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback