Magont och snöoväder.

2010-02-02 @ 23:32:43

Ja när ska det sluta snöa i det här landet? Kan det inte bli sommar snart? Eller åtminstone vår. Jag är trött på denna jävla snö nu. :( Jag vill kunna vara ute utan att frysa. Jag vill kunna gå ut utan att ta på sig ett ton kläder först. Snälla väderguden, om du läser det här, kan du då inte ge oss lite vår och strunta i den här vintern nu?

Arbetsförmedlingen imorgon. Efter mötet så ska jag hem till Cezilia och dricka kaffe och snacka skit. Kanske bjuder hon på något gottigt denna gången? ;) Hehe. Nej då, det behövs inte. Bara jag får dricka hennes goda kaffe och vara i hennes sällskap så mår jag bra. Älskar dig grisen min!

Efter Cezilia bär det av hem till Kim. Ska lämna lite saker till honom. Jag vet dock inte hur länge jag stannar eftersom jag gärna inte vill köra om det skulle bli ännu värre med vädret imorgon. Men nu har det i alla fall slutat att snöa och blåsa här. Kanske har man tur nog att kunna ta sig ut ur iglon imorgon? Hoppas, hoppas, hoppas, för jag saknar min Cezilia grymt mycket ju!

Jag får smstumme. Jag skickar hur många sms som helst med min nya telefon. Grymt vad nöjd jag är med telefonen. :) Rosa och fin. Den passar Therese perfekt. Eller vad säger ni som känner mig? ;)

Nej nu ska jag avsluta denna bloggen. Jag fick ont i magen bara sådär. Kan bero på lite olika saker, men det behöver jag inte dra upp här. Ni får sova gott mina vänner. Själv ska jag upp halv sex för att se om man kommer ur denna iglon. För jag ska då köra pappa till stationen, så att jag har bilen imorgon. Mamma stannar hemma från jobb imorgon också.

Kram och godnatt/Tess!

Kommentarer
Postat av: Cezilia

Slår man upp Rosa i ordboken så står det 1) Fav. benämning Therese är i det stora hela en förklaring på ordet rosa. Mobil, kläder & smink finns i rosa i denne Therese närvaro.

xD LOVE

2010-02-02 @ 23:38:17
URL: http://rockjunkie.blogg.se/
Postat av: emelie

tror inte du kommer komma ut hihi .

men man hoppas vell .

krya på dig <3

2010-02-02 @ 23:41:08
URL: http://emeliedahlback.devote.se
Postat av: madde

det har börjat blåsa här nu på morgonen.blää vintern får gärna vara här men ej blåsten.kram på dig gumman

2010-02-03 @ 08:53:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback