♡♡♡ Madde ♡♡♡

2010-02-10 @ 10:24:45

Ojoj, vad ska jag skriva gumman? Du och jag har varit med om så jävla mycket tillsammans. Både med och motgångar. Men vi har alltid lyckats övervinna motgångarna. Jag är inte samma person som jag var när jag var tillsammans med, ja du vet vem. Jag har ändrats något kolosalt mycket! Jag har kanske inte alltid varit världens bästa mot dig, men jag har som sagt förändrats. Jag är en mycket gladare person idag. Jag står med båda fötterna på jorden. Du och jag kommer aldrig att kunna gå ifrån varandra. Det är något som håller oss samman, men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det kan vara. Jag vill att du ska veta att jag alltid kommer finnas där för dig. Oavsett om vi bråkar eller inte. Vi kan helt enkelt inte vara utan varandra. Jag vet att du inte har det så lätt just nu, men du kämpar, du visar att ingen ska få trampa på dig. Jag vet att du klarar det! Du har världens underbaraste man och världens underbaraste Isabella. Jag vet vad du och Jocke har planerat, i alla fall en sak, och jag hoppas för er allas skull att det går vägen snart. Då kanske du kommer att kunna må bättre och slappna av. Jag hoppas att du kommer få må bra snart. Du är den storasystern jag aldrig fick!


Jag Älskar dig Storasyster, glöm aldrig det!


Kommentarer
Postat av: madde

tack lillasyster ja du hade rätt jag fick tårar i ögonen.du har rätt i allt du skriver.kram love u <3

2010-02-10 @ 10:55:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback