"Kärleksbrev" till Cezilia

2010-02-14 @ 14:27:41


Jag vet inte hur jag ska visa dig den kärlek jag känner för dig!
Det kan man nog inte göra, för du betyder något så fruktansvärt mycket för mig! Den kärleken du visar mig är så otroligt betydelsefull för mig! Jag vet att det jag säger till dig stannar hos dig! Jag vet att du alltid finns där oavsett tid på dygnet!

Den närhet vi har fått till varandra sedan jag flyttade ner, är helt otrolig! Jag trodde inte att det skule bli så, men jag är riktigt glad för att jag hade fel!

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och hur du har det och hur du mår! När du mår dåligt, mår jag dåligt. När du mår bra, mår jag bra. Jag skulle kunna gå genom eld och vatten för din skull. Och jag kan nog, med handen på hjärtat, säga att du skulle göra det samma för mig! ♡

Jag skulle kunna sitta här i flera dagar och bara skriva om dig, men egentligen räcker det nog med att jag säger:
♡♡♡
Jag Älskar dig Bästa vän 4-Life!
♡♡♡


Kommentarer
Postat av: Mamajay

hej vill du ha en ny header?

2010-02-14 @ 14:32:17
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: Cezilia

Hjärtat, behövde detta idag kände jag. Blev jätte lycklig för kärleksbrevet <3 Du betyder jätte mycket för mig, är så otroligt glad att vi fått bättre kontakt än någonsin sedan du flyttade ner hit till skåneland!



Älskar dig bästaste <3

2010-02-14 @ 14:40:08
URL: http://rockjunkie.blogg.se/
Postat av: Mamajay

det är bara beställa så fixar det sig =). gå in på min design så står allt där hur du ska gå till väga

2010-02-14 @ 14:58:35
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: madde

jag är glad för din skull gumman att du har cezilia.kram

2010-02-14 @ 15:02:17
Postat av: Tuula

Mycket fint skrivet! Och du kan ju hälsa henne att hon är grymt jävla söt! ;) <3

2010-02-17 @ 11:34:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback