Ingen bra rubrik

2010-02-12 @ 12:14:46

Jag kommer inte på någon bra rubrik. Jag såg att min underbara vän Cezilia hade varit inne och skrivit en fin liten gästblogg i min blogg. Hon är för go hon. Fan jag hoppas att jag och hon inte kommer att gå skilda vägar. Hon betyder så otroligt mycket för mig. Tack för det fina inlägget du skrev om mig i din blogg gumman. Jag kan inte med ord beskriva vad jag kände när jag läste det. Det gick direkt in i mitt hjärta. Glädjetårar rann ner från mina kinder, och det gick upp för mig hur mycket du verkligen älskar mig och hur mycket jag betyder för dig. Jag vill aldrig skiljas från dig! Du är den mest underbara i hela världen! <3

Idag ska vi vara barnvakt åt Lasses lillebror. Bilden här nedanför är på Lasses underbara lillebror. Han är så jäkla charmig. Det enda han gör när han är här, det är att spela Nintendo. Han är en riktig speloman, (heter det så?) :P Det blir att baka lite chockladbullar och lite annat smått och gott. Chockladbullarna ska vi ha när Dennis är här, och det andra ska jag och Lasse ha med oss till Eslöv imorgon. :)

 

Ja detta var allt för mig just nu. Jag har inte så mycket mer att skriva. Men vi hörs senare. Det kan jag lova er!

Kram Tess!


Kommentarer
Postat av: madde

vilken sharmig lillebror han har.det låter gott det.

kram gumman <3

2010-02-12 @ 12:41:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback