Hos Kimbo!

2010-02-01 @ 18:48:19

Sitter i skrivande stund hemma hos Kimbo. Jag kände att jag behövde komma hemifrån istället för att klättra på väggarna av saknaden av Emelie. Och vad är då inte bättre att åka hem till en av sina närmaste vänner och dricka kaffe? ;) Ingenting! Han får mig att tänka på annat.

Väntar på att Lina ska komma hem från jobb också. Hon har gjort en jättegod smörgås till mig. Glad att hon jobbar på ett Café så man kan få lite goda smörgåsar! :)

Pappa kommer och hämtar mig kl 20:00. Skönt att han hämtar mig, så jag slipper gå den biten hem. :) Snäll min pappa är va? ;) Blir nog en tidig kväll för mig, för jag tror jag ska köra mamma och pappa ner till stationen imorgon så att jag har bilen under dagen. :)

Nej, nu lät det som Lina kom, så nu avslutar jag. Men jag kanske skriver mer blogg när jag kommer hem. Om jag har något att skriva vill säga. Det ska bli gott med en god, saftig räkmacka, gjord av min bästa "Black Angel", Lina!

Hörs senare då!

Kram Tess!

Kommentarer
Postat av: madde

vad bra att du åkte till kim.vad bra att du får en god räkmacka.kram

2010-02-01 @ 18:50:57
Postat av: emelie

ily §

2010-02-01 @ 20:16:29
URL: http://emeliedahlback.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback