Hos Grisen - igen!

2010-02-04 @ 13:31:41

Haha ja jag kan tydligen inte hålla mig från lilla Cezilia. :) Jag åker ju till Lasse idag och vet inte när jag kommer hem. Sitter och äter budapesttårta och dricker kaffe. Jag är så snäll, så jag bjöd på det goda - denna gången också. ;)Så jag ville umgås med henne lite mer. I can´t get enough of her! ;) Ska sitta här tills hon tröttnar på mig. :P Men det är sällan ho tröttnar på mig. Eller hur gumman?

Mamma är hemma från jobbet idag också. Stackaren vaknade med huvudvärk/migrän idag igen. Jag vet inte vad det kan bero på. Kanske vädret? Men jag hoppas hon blir fri från den snart, för det är inte roligt att ha migrän.

Dennis ringer mig sen när han vill bli hämtad från praktiken. Han ska vara med sin tjej idag också. :) Dem är så söta tillsammans. ;) 

Idag kommer det att ske! Gud jag är så nervös så jag vet inte var jag ska ta vägen. Men haha, jag säger inte vad det är jag ska göra. Det lär ni få se ikväll i alla fall. Och tro mig, ni kommer bli överglada och riktigt överraskade över det jag har att visa er! :D Eller hur Cezilia? ;)

Dags att avsluta, för jag har inget vettigt att komma med nu i alla fall. Börjar bli röksugen som satan igen. Hur kommer det sig att man blir så röksugen när man äter gott och dricker kaffe och är med Grisen? :O Ja det är nog en fråga jag aldrig kommer att få svar på. :P

Kram Tess!

Kommentarer
Postat av: Cezilia

Åhå, så lätt tröttnar man itne på dig.. Faktiskt >< Jag tror det kommer bli jätte bra, din lilla hemlighet, det är liksom ''så-du'' så det kommer nog bli kanoners! Hm, på prfåhan om gott/kaffe/mig så vet jag inte varför det blir så, men... SKA VI RÖKA? :D <3

2010-02-04 @ 13:36:40
URL: http://rockjunkie.blogg.se/
Postat av: madde

gumman jag håller tummarna på att det blir bra det du ska göra.vad bra att du har cezilia.

saknar dig vännen.kram <3

2010-02-04 @ 14:25:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback