Hemma igen... fortfarande tomt... :(

2010-02-01 @ 20:44:13

Nu sitter jag hemma på mitt rum i Yxnaholma igen. Fortfarande lika tomt här utan Emelie. Får se om jag klarar att vara ifrån henne ända till torsdag eller om jag åker till Lasse på onsdag istället. Jag får se. Men det lutar nog åt att jag åker dit på onsdag istället. Men innan jag åker till honom så ska jag hinna med en fika med Kim. :D

Imorgon är det till att gå upp tidigt. Ska köra mamma och pappa till stationen. Så jag har bil imorgon. Wiiee! Då slipper jag gå ner till arbetsförmedlingen där jag har möte senare på dagen. Närmare bestämt kl 13:00 ska jag vara där. Vi ska gå igenom mina ansökningshandlingar, CV, meritförteckningar med mera. Rolig information va? :P

Jag ska även tvätta imorgon. Åh gud, hur ska jag hinna med allt som jag har inplanerat imorgon? Aja, det löser sig nog. :) Allting går utom spädbarn och tennsoldater som jag brukar säga... :P Ska även plocka upp Dennis och hans flickvän Emelie på Björkvik. Hon som kniper Dennis i bröstvårtan så han får ont! Hahaha... :):)

Fan vad trött jag är nu... Ska nog gå ner och ta en kopp kaffe och ta med mig ett wienerbröd med mig upp. Då kanske jag vaknar till :D

Kram Tess!

Kommentarer
Postat av: emelie

emelie om jag får be :D



du tar ena bröstvårtan & jag andra ;D <3

2010-02-01 @ 20:49:09
URL: http://emeliedahlback.devote.se
Postat av: madde

vad kul har han flickvän....jag förstår dig om du åker redan på onsdag å det är ju imorrn gumman.lycka till på af.kram

2010-02-02 @ 09:07:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback