Gästblogg!

2010-02-12 @ 01:16:52

Hej i natten! Cezilia här igen & gäst bloggar lite. Nu ligger antingen Therese & sover, diskuterar vidare om det heter kanibal eller mytoman när man är beroende av sex & vill ha det 24/7, dessa alternativ är sannerligen båda två väldigt felaktiga då det är nymfoman det heter, eller så ligger hon & Lasse & gör det som vi nymfomaner gör. Men ja, angående deras spekulationer i vad sexberoende ordet var så kan det gå lite dåligt ibland. Man kan inte alltid komma ihåg all information man samlat på sig under åren.

Innan ikväll så skrev jag ett blogg inlägg om Therese. Igår, eller med tanke på vad klockan är nu, i förrgår så var hon väldigt kärleksfull & sentimental så jag ville visa min kärlek jag med till henne. Hon behövde höra det ikväll med eftersom hon inte mådde så bra & jag gillar inte när mina vänner mår dåligt & mitt inlägg gav mycket goda resultat :) Inlägget jag skrev om Therese till Therese hittar ni här!

Jag var ute & rökte för en liten stund sedan & spelade in världens most awsome zombie låt för att hålla zombies borta & nu när jag lagt in den på datorn så funkar inte skitet! >< Jag är måttligt ledsen nu! Den var riktigt jävla bra!

Aja, nu ska jag & Katta nörda vidare & spela robinsonspelet ^^ & som jag sagt till dig innan; Jag älskar dig, åren innan fram till idag, imorgon & till tidernas slut <3 Stanna inte hos Lasse för länge, saknar dig!

Rock out! /Cezilia @ http://rockjunkie.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback