♡♡♡ Emelie ♡♡♡

2010-02-10 @ 00:12:55

Denna tjejen är en helt underbar person. Hon har mycket dumma tankar som stör hennes huvud, själ och kropp. denna tjejen ska inte behöva ha de tankar, den ångesten och den deprissionen som hon har. En sådan tjej som henne ska bara må bra! Hon ska vara glad, lycklig och inte ha en massa dumma demoner i huvudet.

Emelie, du är starkare än du tror. Jag har lovat dig att finnas vid din sida hela tiden och det kommer jag stå för. Jag kommer aldrig att lämna dig eller svika dig. Du är en unik person, du måste bara inse det också. Du måste tro på dig själv. Jag kommer att hjälpa dig så gott jag kan. Jag kommer alltid att försöka ge dig så bra råd och tips som jag bara kan. Jag har sagt "To the death do us apart!" och jag menar det. Du är en av mina närmsta vänner, och det kommer du alltid att vara. Oavsett hur mycket vi bråkar, tjaffsar, skriker på varandra, så kommer jag alltid att finnas vid din sida! Jag kommer inte att svika dig!

Du är den starkare än du tror, du kommer att klara detta, bara du tror på dig själv!
Jag tror på dig, och jag vill att du ska tro på dig själv också.
Skit i alla andra som försöker att trampa på dig!
Visa att du är stark nog för dem och visa dem att du inte tänker bli trampad på!
DU ÄR UNIK! Och vill du veta en sak?
Jag Älskar Dig!


Kommentarer
Postat av: emelie

asså utan dig hade jag inte funnits idag , du får mig att fortsätta kämpa . du är den som alltid finns där & ger mig dom råden jag behöver . är det någon som förtjänar att mår bra så är det du , för allt det du gör för mig & för många andra det är obeskrivligt . att jag har dig vid min sida känns bra då vet jag att tappar jag hoppet har jag någon att vända mig till som verkligen får en att må bra . gumman du gör så stor betydelse . mår du dåligt mår jag dåligt det bara är så . du anar inte hur glad jag är att du finsn vid min sida & ställer upp för mig . jag är evigt tacksam . kommer aldrig kunna tacka dig tillräckligt . du & jag till döden skiljer oss åt , du är värd allt världen kan ge dig . älskar dig bff glöm aldrig det <3

2010-02-10 @ 00:22:04
URL: http://emeliedahlback.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback