♡♡♡ Edgren ♡♡♡

2010-02-10 @ 01:35:47

Du är en sjuk bra vän. Du finns där och stöttar och försöker förstå. Jag har kanske inte alltid varit världens snällaste mot dig, eller mot andra, men en sak vet jag i alla fall, du är en äkta vän. För du finns som sagt alltid där och ger råd och tips så gott du kan! Trotts att vi inte har träffat varandra än så känns det som att vi har känt varandra hela livet. Så mycket du vet om mig. Mycket som ingen annan vet. Jag vet att det jag berättar för dig berättar du inte vidare. Jag älskar dig min vän. Jag försöker finnas där så gott jag kan för dig också. Jag hoppas verkligen att vi aldrig någonsin går skilda vägar! Om du undrar, så tog jag bilden från din blogg. :P

Jag älskar dig Erik, min vän, glöm aldrig det!


Kommentarer
Postat av: Erik Edgren

Aw :) Tusen tack, goding! Älskar dig med, vetdu :) <3<3

2010-02-10 @ 05:18:54
URL: http://erik.edgren.nu/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback