Det är så tomt!!!!!

2010-02-01 @ 16:12:05

Ingen Emelie i sängen bredvid mig. Nej för hon är hemma hos min älskling. :( Fan vad tomt det känns utan henne. Nu vet jag att jag aldrig skulle klara att vara utan henne. Hon är mitt allt! Ingen som kommer att puffa mig på armen för att hon vill bli kelad med. Ingen som ligger vid ens fötter om kvällarna när man ska sova. Usch, jag hoppas verkligen att dagarna fram till torsdag går fort. Jag vill träffa henne nu! Jag vill vara med henne nu! Snälla kan någon säga mig hur jag ska göra för att inte tänka så mkt på henne? Jag vet ju att hon har det bra hos älsklingen, men i alla fall. Hon är ju min bebis! ♥ ♥ ♥ ♥

Har varit hos ögondoktorn idag också. Det gick bra. Fick någon sådan plastsak som man sätter på en glaset. I mitt fall det vänstra. Det kallas prisma. Och det ska stimulera ögonen så att det är mer raka. Så jag slipper dubbelseende och huvudvärk. Fungerar det, så ska vi antagligen slipa in sådant i mina glasögon, så kanske jag slipper operation.

Detta får räcka för nu. Ska nog gå ner och röka igen. Jag måste ut och göra något. Kanske far jag till Kim trots allt och dricker kaffe hos honom.

Kram Tess!

Kommentarer
Postat av: madde

nä du gumman har inget bra råd,men åk till kim o fika.kramar

2010-02-01 @ 16:38:26
Postat av: emelie

SNACKA MED MIG SÅ TÄNKER DU INTE SÅ MKT PÅ DET MED FÖR JAG ÄR SÅ PASS ROLIG :D <3

2010-02-01 @ 20:13:31
URL: http://emeliedahlback.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback