♡♡♡ Cezilia ♡♡♡

2010-02-10 @ 01:19:17

♡♡♡ Cezilia - Du och jag har kommit varandra så mycket närmre sedan jag flyttade ner, och det finns absolut inget negativt med det! Jag älskar dig och kommer alltid att finnas vid din sida. Du är starkare än du tror! Jag vet att jag kan vända mig till dig om jag behöver för jag vet att du inte för det vidare. Och du vet att samma sak gäller för dig. Jag älskar dig nu, imorgon och för alltid! ♡♡♡

Jag vet att jag har skrivit detta på bilddagboken också, men jag vill så gärna visa min vänskapskärlek till dig. Jag kan fan inte beskriva hur mycket du verkligen betyder för mig. Jag är så otroligt jävla glad att du alltid finns där för mig. Hur dåligt du än själv mår, så finns du alltid där för mig. Och det betyder så otroligt mycket för mig. Det går fan inte att beskriva. Jag kanske är för sentimental, men jag känner att jag inte visar min tacksamhet och kärlek till dig tillräckligt ofta. Jag är ledsen för det. Mår du bra, mår jag bra. Mår du dåligt, mår jag dåligt. Är du lycklig, är jag lycklig. Är du olycklig, är jag olycklig osv. Jag kan sitta här och skriva hur mycket som helst om dig och till dig, men jag avslutar nu, så att du har en chans att hinna läsa allt detta, innan dina glädjetårar blöter ner hela ditt tangentbord och innan allt blir suddigt för dig. :P

Jag älskar dig! Glöm aldrig det!

Kommentarer
Postat av: Cezilia

Än en gång; din skit >< Just nu saknar jag faktiskt ord så det blir ett ord; KÄRLEK!



Älskar dig gumman åren innan fram till idag, imorgon & till tidens slut <3

2010-02-10 @ 01:24:36
URL: http://rockjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback