Can´t live without Coffee!

2010-02-03 @ 13:53:02

Sitter nu hos min älskade Gris och "hinkar" i mig kaffe. Jag kom vid 12-tiden och vi har redan hinkat i oss en kanna kaffe. Och andra kannan är snart klar. :) Jag har alltid lika trevligt tillsammans med Cezilia! :) Vi har kommit varandra så mycket närmare sedan jag flyttade ner igen. Och det är riktigt roligt faktiskt! Jag älskar den tjejen som min egen syster! Jag kommer aldrig att svika hennes sida! Det kan jag lova här och nu! Jag älskar dig idag, imorgon & för alltid min älskade Gris!

När jag kommer hem från Cezilia,
vilket jag då inte vet när det blir, ska jag packa inför resan till min älskling imorgon. Äntligen får jag träffa min älskling och min bebis Emelie. Gud vad jag har saknat dem! Sedan ska jag väl inte göra så mkt mer. Jo jag ska nog tvätta åt mamma, för hon ligger hemma och är sjuk. Stackaren åkte hem igår från jobb med migrän, och den har inte släppt än. Jag vet hur hon har det, för jag lider med av migrän. Ärftligt, jag har fått det av min mamma. Så jag lider verkligen med henne.

Imorgon händer det lite saker. Och jag lovar er, att det kommer komma upp bilder och information imorgon i bloggen om vad som hänt och skett. Men ni får inte veta innan dess, så det är inte lönt att ni frågar. ;) För jag kommer inte att ge med mig. :P Det är bara Lasse och 3 till som vet. Lasse vet för att han ska följa med mig. Och dem andra vet för att jag försa mig. :P Men nu ska jag inte glappa med käften mer. :P

På fredag ska jag till Landskrona med Lasse. Vi ska på fest hemma hos min systers förra detta killes pappa och festa lite. Kommer inte dricka så mycket då jag inte riktigt känner dem som kommer, men något litet drickande blir det nog allt. ;) Vill varken skämma ut mig själv eller min älskling. ;)

Nej, nu ska jag fortsätta med annat på nätet. Väntar på att Cezilia ska bli klar med att klä sig och sminka sig. :) Jag ska få se hennes nya köp live idag. :) Treggings heter dem. Finns bild på dem på Cezilia´s Blogg. Så gå in där och kicka vet jag. :)

Ni får ha det bäst Rockers!

Kram Tess!

Kommentarer
Postat av: Cezilia

Jag gissar att det kommer bli sjukt bra i alla fall, den lilla ''hemligheten'' alltså ;D

2010-02-03 @ 14:00:02
URL: http://rockjunkie.blogg.se/
Postat av: madde

vad bra gumman att du mår så bra i skåne.ja lycka till med hemligheten o jag längtar tills jag får se bilder.kram gumman

2010-02-03 @ 14:19:26
Postat av: therese

hej hopp! Tack för din fina kommentar! :)) kram

2010-02-03 @ 15:31:18
URL: http://tessisenanalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback