Bakning & Illamående

2010-02-05 @ 14:08:58

Sitter vid älsklingens dator. Har inte tagit upp min än. Tar väl upp den när jag kommer hem från Landskrona imorgon. :) Älsklingen håller på att baka kanelbullar för vi får besök senare idag av hans kusin Elin och vår kompis Andreas. Älsklingen ska hämta sin lillebror Dennis på dagis vid 14:30 så han får nog snart gå och hämta honom. :P Medan han hämtar Dennis så ska jag passa på att duscha, måste lufttorka mitt hår för att jag ska fixa en fin frilla. Onödigt vetande, jag vet. :P Älsklingens önskan :P

Emelie ska hem till Lasses mamma och hennes sambo Robert. Dem ska passa henne till imorgon då jag och Lasse ska på fest i Landskrona ikväll. Och då kan man ju inte ha hunden med sig. :P

Jag började må illa bara sådär. Jag vet inte riktigt varför jag bara började må illa. Men jag hoppas att det går över till ikväll. Inget roligt att må illa när man ska på fest. Det är ganska ofta jag mår illa nu för tiden. :( Inget roligt alls. :(

Älsklingen var på möte idag på Svalövsbostäder, angående praktik. Och det gick riktigt bra. Han fick både praktik OCH sommarjobb. :) Han ska tydligen vara "chef" över de andra sommarjobbarna för att han är den enda som har körkort och dem andra är under 18 år. Så det är ju riktigt bra. Nu kommer man ju inte få se så mkt av min älskling i sommar. :( Men jag ska ligga på som fan nu så att jag får sommarjobb/sommarvik jag med. För det hade verkligen underlättat väldigt mycket. :)

Nu ska jag se om älsklingen vill ha hjälp med bakningen. Han ska snart iväg och hämta Dennis på dagis, så jag får väl ta över bakandet, men jag måste hinna duscha innan gästerna kommer också. Hade inte varit så bra om dem dyker upp när jag står i duschen :P

Kram Tess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback