Äntligen! :)

2010-02-11 @ 13:46:13

Jag kan int säga annat än att jag har världens bästa pojkvän! Idag besälldes det en ny dator och en ny cam till mig. Redigt glad är jag! Nu kan kan jag kanske se alla saker på datorn. :) Jag längtar tills jag får den nya datorn. :) Det är en 15,6" widescreend skärm, väger 2,7 kg, och har bildskärmsupplösning 1366*768. Ni kan läsa mer om datorn här. Om webcamen kan ni läsa här.

Jag kommer att betala datorn och webcamen till älsklingen. Men jag är så jävla glad att han ville ställa upp och beställa den redan idag. Jag har den förhoppningsvis om 1-5 arbetsdagar, vilket vill säga att jag förhoppningsvis har den någon gång nästa vecka! :)


Ja, detta var allt för mig. Jag hör av mig senare idag. För jag har lite att skriva om senare också. :D Lite om vad jag och älsklingen gjorde igår. :) Längtar även till lördag, då jag och älsklingen ska till Eslöv och hälsa på Annia och hennes pållar. Ska få min tatuering ifylld också, och det kommer även tillkomma en liten detalj till som jag inte vill avslöja nu, utan det får ni se på lördag när vi kommer hem igen. :) Men ni får ha det så bra mina älskad vänner och bloggläsare! :)

Kram Tess!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken snygg dator och sån go kille du har. Samma som min älskling som hjälpte mig fixa min dator <3

2010-02-11 @ 14:02:47
URL: http://metrobloggen.se/JohannaGumman
Postat av: Marre

Grattis till den nya datorn :)

Hoppas du får det kul ute hos hästarna. Önskar att jag oxå kände ngn som har hästar. Lyckos dig säger jag bara:D:D:D



2010-02-11 @ 14:05:00
URL: http://angelcecil.bloggproffs.se
Postat av: Anonym

himla snygg data :)

2010-02-11 @ 14:52:27
Postat av: madde

grattis till den nya datorn gumman..det är du värd

2010-02-11 @ 14:59:11
Postat av: Cezilia

Den ser ju trevlig ut den där godingen ^^ Eller ja, dom två godingarna xD

2010-02-11 @ 21:39:33
URL: http://rockjunkie.blogg.se/
Postat av: JimJim

bra! ;D din rosa dator var ju så grymt liten!!! ;o

2010-02-12 @ 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback