Funderingar...

2010-12-29 @ 09:30:59

Jag har funderat starkt på att sluta blogga. Jag har inte lika mycket tid att sitta och skriva blogg längre, med tanke på Rasmus. Sedan har jag märkt att jag har förlorat en massa läsare. Jag får inte så många kommentarer som jag fick innan. Och det beror nog mest på att jag har förlorat en massa läsare. Sedan vet jag inte om det jag skriver är tillräckligt intressant för er. Jag har bett många gånger att ni ska komma med förslag på vad ni vill att jag ska skriva i bloggen, men har inte fått några förslag.

Visst, bloggen har jag mycket för att skriva om min vardag och mina tankar och känslor, men det hade varit trevligt om man hade fått lite respons på det man skriver. Men återigen, beror nog mest på att jag förlorat en massa läsare och att min blogg börjar bli/är ointressant.


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej sluta inte! Din blogg är fan så mer intressant än den vanliga "ung mamma" bloggen! :)

Jag vill läsa iaf, ett tips är att länka på facebook ofta, då tittar många!

Jag har cirka 45läsare o uppåt om dan, kan länka dig gumman :) <3

2010-12-29 @ 11:18:55
URL: http://starkko.blogg.se/
Postat av: madde

jag läser gumman

2010-12-29 @ 13:12:21
Postat av: elin

kan ju vara för att du hade lösenordsskyddat bloggen ett tag... jag gillar din blogg o tycker absolut inte att du ska sluta. kram

2010-12-29 @ 13:47:57
Postat av: Elin

Nej, Sluta inte. Det är så kul att få föja dig å din son. Kram

2010-12-29 @ 19:34:29
URL: http://elinsvensson87.bloggplatsen.se
Postat av: jessica

jag läser kollar in varje dag om nåt har hänt...kram

2010-12-29 @ 22:18:37
Postat av: TjockisMamman

Jag hittade din blogg via maddes blogg tror jag det och fasnade för din blogg sen när du fick en prematurebarn blev allt lite mer intressant också och att FÅ följa hur det går för er hur lillkillen utvecklas m.m.



Jag har själv min blogg för mina nära o kära mest för de bor i andra städer än jag bor i för att de ska kunna ha lite hymm om hur deras syskonbarn mår och barnbarn mår och har det liksom



Tycker du ska strunta i om hur många läsare du har liksom, skriv din blogg det är ju en ventil för dig...



Så sluta inte blogga...

2010-12-30 @ 10:44:33
Postat av: mammatezzan

Nej gumman sluta inte blogga. Jag följer dig och ditt liv med lillemannen. Och du bloggar ju mest för din egen skull. Jag e jättedålig på att kommentera jag vet, men jag finns här. Och som ngn skrev ovan länka på facebook. Finns ju så det kommer automatiskt på facebook via bloglovin. Vi finns här och läser, men lite dåliga på kommentarer kanske. Jag får knappt några sj, men jag bloggar ändå för att kunna gå tillbaka och läsa sen när barnen blir stora och så. Tänk vad kul för Rasmus att få läsa sen när han blir större <3



Men det är ditt val, låt inte oss påverka .

Och gott nytt år önskar jag dig och din familj.



Kram

2010-12-31 @ 20:02:33
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback