Blogg Award!

2010-12-15 @ 17:05:20

Jag skulle så gärna vilja ge denna blogg award till Michaela för hennes engamemang och för att hon är så stark. Hon är en 15 årig nybliven mamma till Kelly. Jag beundrar hennes styrka. Jag som 15 åring skulle aldrig själv klara av att ta hand om ett barn. Men hon klarar det! Mycket på egen hand, men även med hjälp av hennes mamma och hennes pojkvän Kevin.

Michaela: Du är en tjej som jag verkligen beundrar! Jag må vara några år äldre än dig, men jag kan ändå erkänna att jag beundrar dig! Du är en otroligt bra mamma. Du kämpar på som få. Och du klarar det mycket bra! Du är en stark tjej. Du ska inte ta åt dig av de dumma kommentarerna som folk ger dig. För du vet själv att du klarar av att ta hand om din och Kevins dotter Kelly. Fortsätta på samma sätt som nu, och du kommer att klara detta galant! Jag hejjar på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

Din e-postadress: (bara för mig)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback